Naše webové stránky využívají cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

cz sk

ČASTÉ DOTAZY
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat v případě, že si chci nějaké brýle z nabídky zakoupit?

V případě že si chcete nějaké brýle zakoupit, stačí tyto brýle přidat do košíku prostřednictvím tlačítka Koupit. Následně přejdete do košíku v pravé horní části eshopu a vyberete si způsob platby a dopravy. V posledním kroku vyplníte doručovací adresu a odešlete objednávku.

Musím se zaregistrovat, když si chci zakoupit nějaké brýle?

Pro zakoupení brýlí není zapotřebí se registrovat. Registrace slouží k tomu, že při dalším nákupu nemusíte vyplňovat údaje potřebné k doručení zásilky.

Máte kamennou prodejnu?

Bohužel v současné době neprovozujeme kamennou prodejnu a prodáváme brýle pouze prostřednictvím internetových obchodů. Po telefonické domluvě si můžete brýle vyzkoušet v okolí Soběslavi (20 km od Tábora).

ZPŮSOB PLATBY

Jaké nabízíte možnosti platby za zboží?

  • Dobírka (+30 Kč)
ZPŮSOB DORUČENÍ

Kolik stojí poštovné?

Poštovné činí 70 Kč. Příplatek za dobírku je 30 Kč.

Jak dlouho trvá dodání zakoupeného předmětu?

Zásilku odesíláme do 1-2 pracovních dnů. O odeslání zásilky jste informování prostřednictvím emailové zprávy.

Jakým způsobem zasíláte zásilky?

Zásilky zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti InTime.

Můžu si vyhledat, kde se zásilka nachází?

Ano můžete. Po odeslání zásilky zasíláme email upozorňující na odeslání zásilky společně s podacím číslem. Díky podacímu číslu si můžete na stránkách Intime dohledat, kde se zásilka nachází.

Jak jsou brýle zabaleny?

Brýle jsou odesílány v kartonových krabičkách o rozměrech 190x250x50 mm a navíc jsou pro jistotu zabaleny do bublinkové fólie.

Zasíláte brýle na Slovensko?

Pro slovenské zákazníky je vytvořený internetový obchod Styloveokuliare.sk, kde se nachází všechny brýle z tohoto eshopu s cenami v Eurech a s možností doručení na dobírku.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Mohu Vám zboží vrátit v případě nespokojenosti?

Ano, řídíme se platnými zákony ČR a máte tedy možnost zakoupené zboží vrátit.

Jak postupovat v případě odstoupení od smlouvy?

V případě, že nejste se zakoupeným zbožím spokojen/a , vyplňte prosím formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete pod tímto odstavcem. Vyplněný formulář podepište a zašlete společně s reklamovanými brýlemi na následující adresu: Karel Polišenský, Zátkova 205/9, Soběslav, 392 01.

Formular-pro-odstoupeni-od-kupni-smlouvy.pdf

POPIS ZBOŽÍ

Co znamenají rozměry uvedené u slunečních brýlí?

A: Rozpětí nožiček
B: Délka nožiček
C: Výška skel

OWRjO